Kevin Murphy Store
GYIK
Szükséges regisztrálni a rendeléshez?
Webáruházunkban jelenleg csak regisztráció nélkül tud vásárolni.
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
Jelenleg csak utánvéttel tud fizetni. Hamarosan SimplePay lesz még bevezetve.
Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?
Nincs
Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?
A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani weboldalunkon. Viszont, ha emailben értesít minket és még nem ment ki a rendelés kollégánk még meg tudja változtatni (arról az emailről írjon amit megadott a rendelés leadás közben). Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a info@kevinmurphystore.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.
Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?
A számlát elektronikusan a megadott emailcímen kapja meg.
Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?
A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálat végzi.
Mi a megrendelések várható szállítási ideje?
Rendelését a megrendeléstől számított 3-7 nap, de legfeljebb 14 munkanapon belül szállítjuk ki.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
1990 FT
Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?
A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben a info@kevinmurphystore.hu címre.
Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?
Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben a info@kevinmurphystore.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.
Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?
Észrevételét kérjük jelezze e-mailben a info@kevinmurphystore.hu címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.
Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?
A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli. A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:
4024 Debrecen, Piac utca 38.
A termék(ek) vételárát visszautaljuk!
Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?
Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását. Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.