Kevin Murphy Store

GYIK

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webáruházunkban jelenleg csak regisztráció nélkül tud vásárolni.

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

Jelenleg csak utánvéttel tud fizetni. Hamarosan SimplePay lesz még bevezetve.

Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?

Nincs

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani weboldalunkon. Viszont, ha emailben értesít minket és még nem ment ki a rendelés kollégánk még meg tudja változtatni (arról az emailről írjon amit megadott a rendelés leadás közben). Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a info@kevinmurphystore.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát elektronikusan a megadott emailcímen kapja meg.

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálat végzi.

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

Rendelését a megrendeléstől számított 3-7 nap, de legfeljebb 14 munkanapon belül szállítjuk ki.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

1990 FT

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben a info@kevinmurphystore.hu címre.

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben a info@kevinmurphystore.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Észrevételét kérjük jelezze e-mailben a info@kevinmurphystore.hu címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli. A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:

4024 Debrecen, Piac utca 38.

A termék(ek) vételárát visszautaljuk!

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását. Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.

0
    0
    Kosarad
    Üres a kosaradvissza a bolba
      Calculate Shipping